jueves, 13 de diciembre de 2018

Treball cooperatiu III: Lectura compartida

Per començar he triat tres imatges amb les tres paraules que han de juntar. No tenen la mateixa inicial perquè els sigui més fàcil identificar.


Primer hem fet un model a la pissarra.





Hem fet les parelles.




Després he repartit les imatges i paraules . I a començar.




Ha anat molt bé, molts ho han fet tot sols, alguns quan els he recordat la consigna de mirar inicial ho han sabut corregir. I els que menys en saben tapant la resta de lletres i mostrant només inicial a mes de fixar-se en els referents que tenim penjats al final ho han aconseguit.











3 comentarios:

  1. M'encanta com aprenen entre ells i s'ajuden! Moltes gràcies per compartir-ho!!

    ResponderEliminar
  2. Gràcies.
    A mí mí m'encanta de cada vegada més. Ara ja me demanen posar-se en parelles per fer feineta😂😂😂. Se comença a veure es treball iniciat el curs passat.
    És un goig veure com disfruten i com aprenen a l'hora.
    I jo els he d'agraïr a ella/es que AMB cada sessió aprenc més, se m'ocorren noves idees per engrescar-los i sobretot millorar un poco la meva tasca. 😍💚🤝

    ResponderEliminar
  3. Doncs sí! Una passada veure com aprenen i veure l'evolució que fan! 👏🏻👏🏻👏🏻

    ResponderEliminar