domingo, 9 de diciembre de 2018

Plafons passadís

Treballar la reproducció de obres de Piet Mondrian ens ha permés recordar colors bàsics com són: vermell, groc i Blau. També el negre i com ells/ es a la pissarra veien el taronja ( no sé si per desgast bombilla retroprojector, reflexe llum solar, poca qualitat fotos pujades a imatges del Google...) el vaig donar pero perquè vull que ells es es sentin partíceps del seu aprenentatge.  I quan miràvem la pissarra i varen DIR quins colors sortien se veia taronja a una de les imatges ( jo també Ho vaig veure) vaig dir doncs si aquí es veu taronja però ell el va pintar groc però..... N'hi ha que el varen utilitzar d'altres no.

Recordar formes con són quadrat i rectangle , que el rectangle encara costa un poc recordar-lo.

També l'atenció i control motriu: havien d'anar utilitzant diferents colors a les distintes formes, intentar no sortir-se....🧐✍️

I la capacitat de decisión, alguna/es els costava decidir i ara quina forma pint i de quin color🤔.




Pintar la seva inicial per ells/es va ser increïble. Era la seva lletra😍. Aquí enlloc de negre varen utilitzar gris perquè a les imatges trobades al Google eren gris i la veritat no embrutava tant la cartolina.

Tots/es tenen clara la corresponència fonològica de la seva inicial i la d'alguns o molts companys. Aquest trimestre treballam molt específicament la seva identificació i la seva reproducció. Perquè algunes són ben difícils d'escriure: K, G, S, R,....
Després la varen retallar : alguns/es amb ajuda i els que havien de buidar també varen punxar . Després varen dir que había de preparar alguna feina de punxar 🙃.


Aquestes dues sessions vàrem gaudir d'un clima de silenci 🤫 ( comentaven alguna cosa però amb to de veu fluix) concentració i il.lusió. 
Fins i tot jo a ca meva vaig pintar la meva lletra😄. 

4 comentarios: