viernes, 24 de abril de 2020

CAP DE SETMANA DEL CONFINAMENT.

DISSABTE 25


               


AVUI TOCA REPRESENTAR LA LLEGENDA DE SANT JORDI.
AQUÍ VOS DEIXO LA MEVA REPRESENTACIÓ, VOLIA FER TAMBÉ UNA ALTRE AMB EL CANVI DEL FINAL, COM VAIG FER DIJOUS, PERÒ M'HA ESTAT IMPOSSIBLE FER UN ALTRE MONTATGE. M'HA DUIT MOLTA MÉS FEINA DE LA QUE EM PENSAVA.

HA ESTAT UN DESPROPOSIT D'INCIDENTS PALO SELFIE ROMPUT, IMATGES MAL GRABADES QUAN HAVIA CANVIAT DECORAT, VEU QUE NO SE SENTIA, L'ESPAI NO ME DONAVA MÉS MARGE,.... AL FINAL HE REPETIT TROSSOS, HE SUPERPOSAT VEU,... I HE PREFERIT FER COMPONGO I QUE SORTÍS ENDAVANT.
AIXÍ QUE EM PERDONAREU ENQUADRES,SO, REPETICIÓ DE SEQÜÈNCIES,.... LO IMPORTANT ÉS QUE AQUÍ ESTÀ REPRESENTADA LA MEVA OBRA.


A CANVI VOS COMPENSARÉ AMB LA CANÇÓ DE SANT JORDI AMB ANGLÈS.

The Legend Of St.George



https://youtu.be/02eKR9WgCYU


ACTIVITAT D'AMPLIACIÓ: PODEU FER UN DIBUIX DE LA REPRESENTACIÓ DE LA LLEGENDA DE SANT JORDI.


DIUMENGE 26


AVUI PODEN SORTIR ELS INFANTS UNA HORETA.



TRÍPTIC IMPACTE DEL CONFINAMENT





VIDEO MOLT SENZILLET PER INFANTS I ADULTS PER DUR MILLOR EL CONFINAMENT.


CONSEJOS DE LA PSICÓLOGA MERCEDES BERMEJO, OS LO RESUMO PARA QUE OS SEA FÁCIL DE APLICAR. MUCHOS DE LOS CONSEJOS ESTABAN EN LAS ORIENTACIONES QUE OS PASE AL PRINCIPIO DEL CONFINAMIENTO PERO CREO QUE VA BIEN RECORDARLO.


1- CONTROLAR LA INFORMACIÓN QUE RECIBEN: INFORMAR SI PERO NO ASUSTARLES.
2- COMUNICARSE CON ELLOS: DARLES UN ESPACIO Y UN TIEMPO PARA QUE PUEDAN EXPRESAR SUS MIEDOS, SUS ENFADOS Y FRUSTRACIONES Y COMO NO TAMBIÉN SUS ALEGRÍAS.
3-CREAR RUTINAS FLEXIBLES: HACER UN HORARIO PERO DEJAR TIEMPO PARA LA RELACIÓN EN FAMILIA, EL JUEGO, LAS RUTINAS,....
4- ESTABLECER NORMAS ENTRE TODOS.
5- FOMENTAR LA AUTONOMÍA EN TODO LO QUE HAGAN: VESTIRSE, COLABORAR EN TAREAS DEL HOGAR, EN ACTIVIDADES QUE HAGAN,...
6- ADAPTARNOS A ELLOS: CUALQUIER COSA QUE LES PROPONGAMOS TIENE QUE ESTAR ADAPTADO A LO QUE SON CAPACES DE HACER.
7- DEJAR ESPACIO PARA EL ABURRIMIENTO Y EL NO HACER NADA: ES EL MOMENTO PROPICIO DONDE SE PONE EN MARCHA LA IMAGINACIÓN.
8-  MANTENER CONTACTO CON LOS DEMÁS: SEA POR TELÉFONO, VIDEOLLAMADA,...
9- ACOMPAÑARLOS EN SUS EMOCIONES DIFÍCILES: ESCUCHARLOS, COMPRENDERLOS, CONSOLARLOS.
10- CONTROLAR NUESTROS ENFADOS: INTENTANDO BUSCAR MOMENTOS PARA VOSOTROS, PREOCUPÁNDOOS DE ESTAR BIEN VOSOTROS, PORQUE ESO AYUDARÁ A QUE ESTÉIS BIEN CON ELLOS.





BON CAP DE SETMANA.



2 comentarios:

  1. 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 Otra vez! Otra vez! Diu en Joel!!! L'hem vist mes de quatre vegades seguides 🤣🤣🤣 Una altre pic ens has sorpres!! Li ha encantat s'escena de la mort del Drac! Una passada, Ana 👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jajaja. M'encanta😍 que Li hagi agradat🤣🤣🤣🤣. Sóc un poquet teatrera de vegades, el que sol passar els que les famílies coneixeu la part més sèria més sèria i els alumnes coneixen moltes més facetes meves, però amb el confinament m'he hagut de destapar😭😭😭😅.
      Gràcies pels ànims😄😄. L'he fet amb molta il.lusió però es vera que quan he de montar els videos perden qualitat d'imatge. Però si els agrada ja me va bé.
      Espero que ells s'animin també a representar-ho.

      I si s'animen M'ENCANTARIA veure-ho.
      Que són molt totals👏👏👏👏👏.
      Bon diumenge 😘.

      Eliminar